Podążając szlakiem ściennych malowideł

DSCN3050aMój pobyt w Brukseli przypadł w tej mniej ciekawszej porze roku. Jednym słowem trudno powiedzieć, żeby pogoda mnie rozpieszczała. Wiatr był moim sprzymierzeńcem jedynie w momentach, gdy jego obecność czułam na plecach. Zmieniając kierunek marszu, stawał się moim wrogiem, chociaż nie tylko on. Jego kompan deszcz również zadbał, abym nie zapomniała o jego istnieniu. Słońce w tej nierównej walce prawie nie miało szans dojść do głosu, spokojnie schowane pod pierzyną z chmur, wynurzało się jedynie na krótkie chwile. Pomimo przeciwności twardo uparłam się na zwiedzanie zakamarków położonych w centrum miasta. Żałować nie mogę i nie zamierzam, bowiem dzięki temu odkryłam miejsca, które wywołały uśmiech na mojej twarzy, a Bruksela ukazała swoje bardziej kolorowe oblicze. Oprócz ciekawych architektonicznie budowli, o których pisałam ostatnio, miasto może pochwalić się street artem na wysokim poziomie. Wielkoformatowe malowidła zdobią ściany budynków. Ich powierzchnia robi wrażenie, bowiem w niektórych przypadkach przekracza 100 m2. Ubolewałam jedynie nad faktem, iż dane mi było zobaczyć tylko część murali. Sami oceńcie poniżej przedstawione prace.

DSCN3154a1DSCN3153a1

DSCN3133a1DSCN3143a1DSCN3104a1DSCN3126a1DSCN3078a1DSCN3117a1

DSCN3114a1

DSCN3132a1

DSCN3131a1DSCN3128a1DSCN3120a1DSCN3142a1DSCN3136a1DSCN3024a1DSCN3099a1DSCN3147a1

DSCN3149a1DSCN3088a1Pod koniec stycznia planuję przeprowadzkę bloga, więc drodzy Czytelnicy śledźcie informacje tu na blogu lub na fanpage na Facebooku.

P. S.

Jeśli chcesz być na bieżąco i nie przegapić żadnego wpisu zapraszam na fanpage na Facebooku na którym dodatkowo znajdziesz materiały niedostępne na blogu, pamiętaj, żeby na liście zaznaczyć: otrzymuj powiadomienia, unikniesz ograniczenia wiadomości.

Możesz również otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach na swój adres e-mail, wystarczy, że na stronie głównej w pasku znajdującym się w prawej części odszukasz rubrykę CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?, wpiszesz swojego maila i potwierdzisz wciskając Wyślij.

Wszystkie opinie możesz wyrazić w komentarzach, które są dla mnie wspaniałą informacją zwrotną. Jeśli Ci się podobało: lajkuj i udostępniaj.

10 thoughts on “Podążając szlakiem ściennych malowideł

  1. Świetne murale. Podczas swojej krótkiej wizyty w Brukseli tylko jeden udało mi się zobaczyć (ten ze schodami przeciwpożarowymi). Muszę jeszcze raz wybrać się i pozwiedzać 🙂

    • Ten ze schodami przeciwpożarowymi jest blisko siusiającego chłopca. Przy muralach (również i przy tym) są umieszczone mapki (niestety schematyczne bez nazw ulic) na których jest zaznaczone rozmieszczenie murali. Na moich fotografiach nie wszystkie pochodzą z tej serii, są też i inne napotkane na trasie.

Skomentuj

